3 januari - varför denna snö

Så kom han och hämtade mig igår runt halv 7 tiden.. hur jävla dumma är inte vi egentligen, fakking snöyreväder ute.
På vägen såg vi en lastbil som åkt av och tvärsas hela motorvägen. Tur vi inte va i den riktningen, haha. Lite läskigt var det faktiskt men vi kom fram, sakta men säkert.. hihi.
Hade en myskväll :)

Sen körde han mig hem imorse, han själv fick gå upp bra tag tidigare för gå ut och skotta, medans jag låg kvar och sov hihi, så vi kunde komma ut med bilen. Faktiskt gulligt för han hade inte ens behövt köra mig hem, inte ens hämta mig iheller. Han bor lixom i eslöv så jävligt snällt :)
Men sen så stack jag för att jobba och nu är jag hemma, har duschat och varmt mig gott :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0