1 december - Bara Vanessa

Blev lugnt i helgen, relativt så iaf. Fredags tvättade jag, va på tiden, sen i lördags hade min bror fest hemma för han blivit 20 :)
Så jag satt lite här och drack, sen drog jag hem till.. vad ska man säga en vän, haha.

Men ooh varför blir det alltid så? Jag skiter fullständigt nu i om ni kommer döma mig eller inte.. men jag är en människa och jag har som alla andra ett sexliv, men om man pratar om det så är det ju skamligt för många.
Haha I dont care, ingen behöver veta detaljer men..

Jag fattar bara inte, när jag har sex med någon som jag inte bryr mig ett dugg om går det hur bra som helst.
Men när jag har det med någon, kanske inte just känslor, men som endå är något till en.. då får jag alltid sjukt mycket ångest, det känns inte bra efteråt, det känns jobbigt på något vis..vill bara.. ooh trycka det ifrån mig, kan inte förklara :/

Är jag konstig eller vadå?

Ja du är konstig som nämner ditt sexliv i en jävla blogg.. haha men wtf ska jag annars skriva om.. det är det enda området där något händer, hahah skoja.. idiot :)


Yääs snart Deperate housewife.. thats tha shit .. yeaah :P

Cya 

Systrarna körde real triopower innan vi drog ut till Båten, haha                                                                   

    


Kommentarer
Postat av: Sarah

vet du vad tjejen, det är din blogg, du får skriva exakt vad du känner för. passar det inte folk får dom sluta läsa ;)

2009-12-05 @ 15:34:50
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: berg:P

vem va denna personen då? :P

2010-01-09 @ 14:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0