10 december - U sexy thing

Nu sitter jag här igen. Uuuff vilken tråkig dag jag haft när jag jobbat idag, om det bara kunnat bli mer drygt, haha...
Sen kom jag hem och min lillebror har lärt mig Sudoko, fan jag e skillad, haha.. tror jag ja :P

Men bra att göra, för jag märker hur trött jag blir efteråt, igår somnade jag fort och jag känner jag kommer göra det ikväll också, brukar ha oehört svårt att stänga av hjärnan och alla tankar, haha.
Men det hjälper :P

Men just nu är det Criminal minds som gäller, min baaaby.. I wish.. haha. Men seriöst, finns det någon finare än Shemar Moore?
Finns inte ord för honom asså ;) Måste fortsätta kolla nu :)

Sen ska jag kolla på Generation fett, haha jag vet inte varför men jag måste alltid kolla såna program (mitt x tyckte jag va skitjobbig, minns det så väl) hihi.
Men det håller mig motiverad iaf...

Nej men cya.. eller ja, varför min blogg ser ut som den gör är på grund av en liten åsna vid namn Mia, hon ska fixa till den men just nu får den vara lite fakk up.

Nu cya :P
                                             
                                        
                                                    Shemar Moore ;)
                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0