12 december - Patetiska typ

My goood vad jag har sovit dåligt, vaknade vid 03 av fått en mega förskyldning och knappt kunde andas, men det är bättre nu i alla fall.

Sen inte nog med det så har den jävla idioten börjat ringa igen mitt i natten.. och nu till och med hela förmiddagen har han hållt på att ringa stup i kvarten.
Fick stänga av mobilen i natt för han fattar verkligen inte och nu sitter jag här och klickar bort honom från telefonen typ va 5onde minut.. vad är hans jävla problem?!?!
Det är ju pinsamt, han påstår vi har träffats på Buddah (aldrig varit där) och han fick mitt nr och sen har vi haft sex och han inte kan glömma mig. Hahah.
Jag vet vilka jag varit med och jag hör klart på hans röst han inte ens är en person jag snackat med irl.
Han har till och med ringt min syster en gång och frågat efter mig, inte hon iheller vet vem han är och hur han fått nummert.
Jag har bett han sluta ringa, slängt på luren i hans öra flera ggr när jag märkt det är han, stängt av mobilen flera ggr om nätterna när han vägrar ge upp, klickat bort honom vem vet huuur många ggr.
ENDÅ fortsätter den patetiska typen, ooh får spel..


Men whaaateeever nu för kväll blir det nog utgång med Mia, yeaaah, antingen båten eller breeze, etage är så jäkla litet..
Mia kan väl få bestämma, båten är jag alltid på så, men trivs där.. haha :) Men ja så länge där finns good music så lär hon och jag ha skoj ;)
Men whaaat 2 wear :S Jag har så mycket men endå så lite, haha


Some love in turkey ;)
 


Kommentarer
Postat av: Mia

Såååå Dulliiiiiii!!!!

2009-12-12 @ 21:50:10
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0