14 december - Girls nightout

Tog mig ledig idag, behövde vila ut efter lördags.. sov typ 2 timmar efter att jag och Mia kom hem efter vår night out.

Men fy va jag hade skoj, har alltid så kul med dig min babyhoe :P haha.
Satt hemma hos mig och drack sen drog vi till breeze. KOm dit rätt tidigt, inte vet jag varför, inte mycket folk men det kom ju snabbt så.. sen bara dansa vi och hade kul. 
Mitt i allt blev Mia hungrig så vi drog till Max för äta, haha utan jackorna.. kan snacka om att folk brydde sig om det, ja vi visste det va kallt..dont have 2 tell us.

Och där inne satt ett gäng tjejer som skratta, snackade skit och hade tydligen roligt på vår bekostnad, jag e van tjejer är elaka så I dident care.. tar det som en komplimang, dem hade inte ägna energi på oss om dem inte känts sig hotade.
Och några killar slog vad om 100 kr om en av dem vågade röra mitt hår.

Thats just me.. jag vet att jag väcker uppmärksamhet med mitt blonda hår och provicerande klänningar.. men heey I´m just myself. Och när man dessutom är med ytterligare en blondin som Mia så blir det värre haha :)

Och att folk är otrevliga, skrattar åt mig, snackar skit om mig är ju något dem förlorar på själva, deras beteende skadar bara dem i slutändan..det e dem som förstör sin personlighet.
Och jag ser det bara så, dem lär mig mycket om hur jag inte vill vara som människa. När folk behandlar mig på negativt sätt växer mitt hjärta sig större för mina medmänniskor. 

Sen stack vi i alla fall in igen och fortsatte ett stund innan vi drog hem :)

Jaaa och syynd ni inte såg när jag föll i golvet, hahahah. En vän skulle erbjuda mig en stol men han knuffade till mig lite väl hårt så jag föll baklänges över stolen som oxå föll i golvet.. och där låg jag med stolen haha.. Mia fick sig ett gott skratt iaf :P


Och idag ska jag upp till stan för träffa my sis Nadine :) So Im gonna get ready now.. Cya :) 

     


Kommentarer
Postat av: Mia

Har kul med dig med babybitch! :D

HAHAHAHAH stoleeeeeeeeeen, dör av flabb nu igen! HAHAHAHAHA klockarent! Men tack för en rolig kväll. :D Får vi göra om igen. hihi

2009-12-14 @ 15:49:37
URL: http://lillablondy.blogg.se/
Postat av: jch

Bra bilder

Vi bor i samma stad.

2009-12-26 @ 17:24:03
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0