15 december - Gårdagens runda

Igår mötte jag upp sis i stan, köpte lite julklappar till mamma och pappa och till mormor hittade vi en jättefin klocka som vi sen själva blev helt sugna på.. haha. Så hoppas hon blir glad.
Sen köpte vi så klart lite julklappar till oss själva, hihi :)

Sen stack vill ölkafet, där Nadine alltid brukar sitta med sina vänner så så klart stötte vi på några av dem där, vi käkade, snackade.. Amheds bror ville ha med oss ut till etagé men njee en måndag.. kändes lite fel, haha.
Man ska palla jobba med "Man kan gå full till jobbet" va hans kommentar men haha, tror jag avstår.. ingen bra ide när man handskas med barn :)

Och sen stötte jag på Kalle, hahah.. Nadine hade ju sagt "nej träffa inte honom" så jag tog det helt seriöst, hon har ju jobbat med honom på ölkafet så hon vet ju..
Så när han skrivit på facebook om jag vill ta en fika så har jag ignorerat han varje gång, men så klart kom han dit igår ju och han bara "ja nu är det öga för öga nu kan du inte ignorera mig" haha
Och Nadine"hon e ledig nu efter halv 7" haha bara gör mig generad!! :P

Uff men jag stack hem sen, satt på msn.. is the shit :)
Vi får väl se om jag svarar han nu på facebook i forsättningen :P

Ja idag är det ju jobb och sen får vi väl se, hehe... see u laater

                                       Me and sis Nadine                            
                                        

                                       Mia and me
                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0