8 december

Tisdag, yeaah.. har jobbat, sen efter jobb blev det att åka upp till stan och träffa Mia. Vi har alltid så kul ihop, skrattar hela tiden. Gillar dig som fan min vän, haha (K) så mycket att jag dansar för dig inne på centralen, haha :)
Fika på Gökboet sen blev jag hungrig så vi stack in på macdonalds, haha.. nyttigt värre :)

Sen ringde jag daaaddy och bad han hämta mig så jag skulle hinna hem till desperate housewife (fan bästa serien, haha)

Och nu sitter jag här och pratar med Robban i telefon och skriver bloggen, coolt.

Så får räcka nu, ska ta och bädda ner mig snart, sleep tight


Kommentarer
Postat av: Mia

aaawww hahaha eller huuuuur, kyckling danseeeeeen! :D Yeaaaah! HAHAHA Bästa! Gillar dig med sötnooos. Tack för en trevlig och rolig kväll! pusspuss

2009-12-08 @ 22:46:40
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0