Bästa kommentaren!

Julis kommentar när jag kom för vaxa mig hos henne, haha.
Jag la mig på bänken, benen särade och hon påbörjade det hon skulle, så säger hon "va fint ditt hår är" och jag bara tänkte "eeh what" och hon snabbt "ooh menar inte det här nere utan på ditt huvud" hahahahahahah, ville dö av flabb, blev lite komisk situation :P

Och jag har fått mina skor jag beställt från Nelly, lätt värt dem futtiga pengarna, 160 kr. Haha, mycket nöjd, älskar när man gör bra kap för lite money :)


Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHAHA så jävla klockren kommentar HAHAHAH hon menade de där nere inners inne som vi sa hahahaha

2009-12-29 @ 21:27:56
URL: http://lillablondy.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha ja här har du en till iaf!! jag är ingen mat-människa.. önskar att jag var det! men no... iaf, gott nytt år:) o roligt inlägg hehe.. sjukt missförstånd :p

2009-12-31 @ 17:29:58
URL: http://chicalicious,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0