19 december - Ooh this snow

Kom hem vid 10 idag, va uppe tidigt..som jag e alltid är trots helg, redan vid 8. Men endå skönt, man kan ju njuta av sin ledighet trots att man är vaken lixom.
Man måste ju inte sova bort den, då är man inte vid samma medvetande om sin fria tid.

Men jaja väl hemma så började jag få ångest om jag skulle dra hem till Paula eller inte. Pallar lixom inte ta mig ut i denna snön, fattar inte hur man kan gilla det, fan bara till besvär. (haha surkärring som jag är)

Pallade inte åka buss till Staffanstorp men våga jag köra? haha.. nej men sen ville sis Yvette spela nintendo med mig.. så tog och gjorde det istället.

Mario.. yeaah.. och klart jag va.. gissa... YOSHI.. han e så fruktansvärt cuuute :D myy babyy :P
I´m the best, haha.. typ not.. va överallt förutom där jag skulle va, haha.. Kom etta en gång av fyra rundor iaf.. haha. :) 
 
Och att gå ut ikväll, glöm det, spolar den tanken med. Så blir en hemmakväll med film och mys, hihi.. duger fint :)


"De människor som fått ut mest av livet är inte de som levt ett sekel, utan de som levt varje minut."

Colette


Kommentarer
Postat av: Mia

hahaha naawww, så jävla söt Yoshi är!!!

2009-12-20 @ 01:57:10
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0