Utgång igen?

Har kommit hem från sis nu, mysstund med henne och Maria. Men riktigt trött är jag, knappt sovit i natt och nu har jag blivit lite hookad på att hänga med ut ikväll också ;) Ska bara få med Shithead (Maria).

Men va fan ska jag ha på mig, har ingen fan.. får i så fall ta något jag redan haft..tråkigt ju :/  Och duscha håret pallar jag inte, det får va i sin jävla ruffs, haha.


Marias kommentar va söt när hon skrapade en trisslott när vi satt i köket och åt frukost.
Nadine: Fan va nice om du hade vunnit en miljon kronor.
Maria: Ja, då hade jag inte suttit här.. då hade jag varit på BK.

Hahah vinner en miljon och vill då dra till burger king.. så jävla söt :P Jaaa, det är du Majiijja :)

Ja, men då får man se om det blir båten ikväll igen då...måste som sagt va hooka Maria, annars pallar jag nog inte. :P

Maria & sis Nadine


Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHAHA aawww, hon är för söööt!!

2009-12-26 @ 22:36:12
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0