12 november - I´ll do my best of this shiit

Åkte in till stan, med Maria, imorse och lämnade tillbaks linnet men köpte en boulero, en jag redan har fast annan färg.. liiixom hallooo.. haha skoja.
Och jag har mina örhänge tillbaks jag hade glömt, haha billigt skit men jag är så fäst vid dem :P
Och nu måste jag försöka inte träffa honom mer, tjänar ju inget till endå, hade tänkt säga det när han lämnade örhängena, men ooh ack.. varför är det så svårt att bara säga nej, thats enough?

Men jaajaa, sen stack vi och köpte baugette.. ooh räkor med majonäs, ägg och sallad.. mums, stack hem och åt och jag tappade typ halva min baugette över min matta och filt, Lea (min katt) blev förstås glad :P

Så fått spel på här är så smutsigt och stökigt. Men stack och jobba sen hem och började direkt tvätta och städa, nu är här rent och massa tända ljus.

Nu väntar jag bara på maten, potatisgratäng, det bästa som finns, för tillfället iaf :)


Men faaakk, jag har gått upp 2,8 kg. Det är ju nästan TRE kg :(  Slutat tänka på vad jag äter..när jag kom hem från Turkiet (en månad sen) tryckte jag i mig halvt kg m&m kulor, halvt kg Haribo på MINDRE än en vecka, åt massor av min brors tårtor han fick med sig hem.
Och jag har börjat småtrycka konstant.. ooh, jobbigaste är ju sen att sluta med det, blir lätt en vana.

Jajaa ska slå på tv:n nu och se om där är något att se, men criminal minds kl 21 iaf, myy sexy babyyy, love watching uu.. haha lite halvt psycho kanske men han är så sexiiig ;)


Cya!   
    

Kommentarer
Postat av: Mia Persson

Du är fan bättre på att skriva i din blogg än mig :O BITCH! Fuck jyyyyy hahaha :( wäääääääh!

Helt långa ju, skit bra. hahaha aaaww myspys, med tända ljus :D I love it!

2009-11-12 @ 20:40:00
URL: http://lillablondy.blogg.se/
Postat av: Maja.

ibland ska man inte bry sig så mycket om vad man väger och bara äta det man är sugen på. man hinner göra något åt det senare:)

2009-11-12 @ 21:05:02
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Mia Persson

Exakt Maja! De har du rätt i :D

2009-11-12 @ 23:20:05
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0