11 november - Like a virgin

                                        

Okej, here we go. Detta är min bloggoskuld..första gången jag testar på detta så vi får väl se vad jag tycker om det :)
Thanks to Mia som lurat in mig på detta, haha.
Men klockan är relativt mycket, ska med Maria upp till stan imorgon redan vid kl 10 för hon ska vaxa sig och jag tänkte passa på att lämna tillbaka ett linne, från gina trico, som va alldeles förstort.. och endå e det XS.. what the f*ck?!
Pallar inte det längre att allt ska va så stort, jag e i normalstorlek och har innan aldrig haft problem med storlekarna.. men nu.. nej jag svär storlekarna blivit större.. fakk jyyy! :P

Så jag tänkte faktiskt ta och lägga mig så jag kommer upp imorgon.

Godnatt... speciellt till dig Mia, för du är den enda som läser detta, hahhah.. mobbat :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Skyll inte på miiiiiig, jag vet att du ville själv! erkääääännn TÖÖÖÖÖÖNT! HAHAHAH Later geek

2009-11-12 @ 00:44:07
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0