15 november - vissa saknar bara ett liv.

Idag sov jag endå till halv 12, fatta för mig så är det länge.. fick lite ångest, hatar sova bort dagen. Men en jävla idiot slutade inte ringa mig igår natt, fast jag inte svara så la han inte av, vid 5 på morgonen gav jag upp och stängde av mobilen.

Jag vet inte vem typen är men han vet vem jag är. Suck, något jävla smuts som inte har ett liv asså! Som ringer och kommer med sexuella kommentarer bara.. idiot!
Pågått nu några nätter, får spel!

Iaf så va jag på Ikea idag och sen hemma och fixa till lite i rummet och tvätta. Det är vad jag gjort, snart ska jag väl se film..
Måste bara tvätta mina gardiner med, katterna och deras hår asså, haha. Fan dem är söta men några riktiga jävla hårbollar :P

Cya bitches!

                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0