16 november - Oh beautiful memories

Jag saknar Turkiet.. jag saknar hela känslan, jag saknar vakna på morgonen, gå ner till stranden, relaxa. Jag saknar gå ut och äta, jag saknar gå tillbaks till hotellrummet och fixa till mig.
Jag saknar gå ut och sätta sig någonstans och fördricka, bara snacka och ha kul. Jag saknar taxin, cabshoots :)
Jag saknar bara ut och dansa, flippa ut och bara ha roligt.

Och jag saknar honom.. jag gör det, sjukt. Jag vet många turkiska killar där beter sig som svin och är drägg, men inte han.
Han hade inte behövt hjälpa mig (och min syster) så som han gjorde, han hade inte behövt komma och besöka mig på sjukhuset flera gånger bara för att se hur jag mådde.. han hade inte behövt bry sig.

Ja, jag saknar

        
                      

                               
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0