22 november - Nothing else but crazy.. just CRAZY!

Haha fy fan vilken kväääll man haft!! :) Trevligt hemma hos Evelina (my sis) synd att det blev lite som det blev men vi har haft sämre kvällar.. right? :)

Så jag och Nadia (egentligen Nadine, men jag kallar henne Nadia.. and she´s my sis to) drog till båten, gaaalet gaaaalet.
En kille i baren blev av INGEN anledning överpist off på oss, skällde som fan, vägra ta beställning av oss.. sen när han tog den så kom han med drinkarna men kastade ut dem lika snabbt, hahah.. o vi bara "whaaaaat" hahah.
Tror han hade en jobbig kväll :P

Men sen när vi snackat med honom och fråga vad vi gjort så löste det sig och han bjöd oss på drinkar :) 

Skit kul alltid och träffa alla glada typer, hehe.. och jaaa, en tjej försökte hooka upp mig på trekant, haha.. nej men sorry sa jag, hennes boyfriend va uuugly ;) 
Så hon lämnade mig med en kyss, haha.. sen fann hon en annan brud ;)

Sen va det vidare till etage efter att båten stängde, my god..skitball där med, blev av med Nadia och Vivvi.. som vaaaanligt, men hookade upp med några bekanta så :)

Ja sjuk ball kväll, dansandet, alla trevliga människor.. ja fy fan va jag hade kul.. hooka upp med en vän sen, haha.. ofta.. så kom jag hem nu.


Glömde ta bilder igår, men blev några så lägger upp sen :) 

Nu är jag övertrött, behöver mer en bara denna dagen för vila ut mig, haha Cyyyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0