27 november - Vissa val gör en bara starkare

Jag gjorde det, det har varit i mina tankar flera gånger. Haft en liten magkänsla som säger han inte är värd det, något är inte rätt.
Men var gång jag träffat honom har det försvunnit ur mina tankar men sen när jag inte är med honom dyker känslan upp.. och nu har jag inte träffat honom på ett tag, knappt snackat för jag valt sluta höra av mig.
Så nu idag när vi snackade så bad jag honom inte höra av sig mer.

Lite tog det emot men jag vet ju att det vi har är bara sex och jag vill ha mer i mitt liv nu.. eller ja.. iaf vill jag endå känna jag kan dela mer än bara sex med en kille. Och jag vet ju att där fanns absolut inget mer på något annat vis med honom, det har han faktiskt klargjort.
Jag tänker inte va som många andra tjejer är, hoppas och nöjer sig med det killen ger dem bara för dem gillar killen.
Jag vet vad jag vill ha och varför nöja sig med mindre? Då e jag hellre helt utan och har dörren öppen för andra än går och fastnar mer och mer för en kille som jag vet inte vill. Jag tänker inte blunda och hoppas som många andra gör, det ger mig inget.



Lugn kväll blir det, måste tvätta.. inte gjort det på 2 veckor.. så blir myskläder och filten ikväll.. och chips och dippa.. muummsi muummsii :)

Have a great night!
           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0