28 november - Tankar

Va på entré idag med sis, yvette. Handlade in fler Ginatrico linnen, knarkar dem fan, haha men översköna att ha med leggings. Praktiskt som fan när man jobbar.
Sen hittade jag en övergod parfym Dior - Addict, varför har jag inte upptäckt den tidigare? Det är lätt min nya favorit, men 830 kr för 50 ml.. det är inte lite dyrt, haha.
Men har hittat en sida där dem tar 499, så får se.. vill ha den :)
Och sen köpte jag fler sådana "muff"strumpor, ooh my god dem är ju så jäkla sköna och mysfluffiga :)

Sitter här och luktar på min arm stup i kvarten som något mongo :P goooood :P 

Då får vi se, blir nog att ta det lugnt ikväll, ska leka lite taxi åt mum and dad.


Imorse när min underbara tisse Lea kom och la sig hos mig, nerbäddad under filten, alltid drabbas jag av så mycket kärlek när jag se hur trygg hon känner sig hos mig.
Men hur underligt är det endå inte att existera.. alltså att JAG finns, att jag fick liv i denna kroppen, att min själ tog boeende i denna kropp. Att mina tankar existerar, mina känslor finns.

Haha låter typ helknäpp men såna saker kan jag tänka, för det är för mig inte världens självklaraste grej att just jag existerar.


Ohh igår såg jag hur en konversationruta ploppade upp på facebook och när jag såg det va Robert från turkiet (för han hade, man kan inte ta bort men typ göra sig osynlig på facebook så jag har inte kunnat kontakta honom) så hoppa mitt hjärta till och jag sken upp.
Sen pratade vi på msn och jag fick se han på cam, ooh hans leende..det får mig att le :)
Men endå vill jag inte sakna honom, vad är poängen när han bor så långt borta? Pallar inte.

Men jaja ... cya 


                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0