Alla kan känna smärta

Jag avskyr verkligen spindlar, dem är läskiga, Cant stand them.. och idag dök ju en så stooor, vidriig, feeet spindel upp.. och jag mena stor. Källarspindlar är my god ja gaaah hemska!
Och jag vågar inte ta ut dem så jag dödar dem och jag skulle döda denna med men.. ooh jag kom inte åt helt så den blev bara halvt krossad.
Och jag kunde inte nå den så där låg den och led, kämpade. Jag drabbades av såna jobbiga känslor asså. Dem må va vidriga men min åsikt ändrar inte på det faktumet att dem kan känna smärta lika mycket som jag kan.

Oooh såna skuldkänslor jag fick, jag började gråta asså..
Jag får ju såna känslor, tänk kämpa så för sitt liv, känna den smärtan..

Nej I´m so sorry asså.. jag e verkligen det. Dem kan känna med :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0