Crybaby som aldrig slutar tjata

Okej, nöjd nu din lilla råtta, för du tjatar så jääävla mycket. Vet du hur mycket jag hatar dig, hur mycket jag önskar att du kunde försvinna, hur ofta jag förbannar mig själv som pratar med en odugling som dig.

Vet du hur värdelös du är, hur korkad du är, vilken liten pissmyra du är som jag skulle vilja trampa på, krossa.

I HATE U MIA.. FOR LIFE, FOREVER!!


hahahahahahahahahahahahah... nää lilla plutten.. det va tvärtomspråket bara.. ;)
Så nu vet du hur mycket jag tycker om dig :D

Så sluta tjata på mig att skriva annars kommer jag bara störa mig så här :P

Puss babyhoe :)

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHAHAHAH DIN JÄVLA BITCH!

Jag veeeeeeet att du tkr om mig sååå jävla mkt. Du kan inte dölja de. :D hihihi

Du är baaaaaaaaall! BITCH!

2009-11-14 @ 12:18:25
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0