14 november

Idag har jag varit med lillbrossan Liam, mamma, pappa and the dogs at ales stenar.. heela dagen, fy sörren va trött jag blev när jag kom hem.

Men jag har samlat en maaassa stenar, haha.. och vi köpte rökt fisk, mee loove that :)

Sen var vi förbi Calle, mamma och pappas vän, men vistelsen där blev inte lång för dem hade en annan på besök, som min mamma hatar.
Skulle bara vilja be henne lägga ner, hon behöver inte gilla honom men att snacka illa om han till Calle, det är ju endå Calles vän, det är onödigt och det får henne själv att framstå i dåligt lager.
Men säger man det till henne blir hon så jävla sur. =/

Men vi fick ju åka eftersom hon vägrade ta ut våra hundar från bilen för hans hund va där (vad har hans hund gjort) och vi kan ju inte ha dem instängda i bilen så fick åka ganska snabbt igen.
JAG tycker det är sorligt att hon ska bete sig så. Jag vet det sket en massa saker och han är en låg människa som inte förtjänar någon alls respekt.. MEN hennes sätt att hantera det på gör att han har makten.

Att vägra låta hundarna få mötas bara för det är hans hund som då gör att vi inte kan stanna.. då låter hon han styra.
Men jaja.. ibland kan inte vuxna ibland vara vuxna utan måste hålla på i sandlådenivå..

Men sen hemåt iaf, käka spagetti med köttfärssås och sen heeelt döööd i soffan. tro fan man blir så utslagen men tydligen.. men dricker cola nu.. en sak jag inte borde men för denna gång (yeah right, börjar man en gång så, haha)


Asså ja föresten så såg jag det "Ensam mamma söker" och när hon Helena skulle välja den hon ville vara med fick mig att sakna känna sådan känsla. 
När hon sprang emot honom och kastade sig i hans famn och han tog emot henne, inga ord, han visste han va vald.. och den lyckan mellan dem.. förlåt.. men jag blev tårögd.

Jag vill oxå träffa någon och ha den rusande känslan och bästa.. veta han känner samma, dela den känslan.
Det va så längesen, jag har bara släppt in och känt så för en kille 

                        

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0