21 november - Skönt med lördag!

Jag lyckades sova till 9 iallafall :) Och tvingat mig ligga och dra i minst en halvtimma :P Men sen stod jag inte ut, finner det tråkigt att bara ligga i sängen när jag vet att saker och ting väntas på bli gjorda.

Måste tvätta, städa. Och måste fixa min säng, nu har där i veckor legat nytvättade kläder, använda kläder, skor, jackor, bälten, jag vet inte allt.. allt som man slänger fram men sen inte orkar ta undan.

Så jag har inte sovit i min säng på veckor, legat i soffan med min mysfilt, haha.. känner hur soffan blir sönderliggd :P

Sen ska jag fixa mina naglar med, love 2 do that :) Vet inte vad jag ska ha för färg denna gång, trött på vanlig fransk, men tänkte istället för vitt så blåglitter kanske, hade neongult med glitter sist. 
För ska nog ha ett blått,svart linne ikväll :P

Och sen, jag vill ha en ny parfym, jag är beroeende av parfymer fan, har redan så många men tycker det är så kul.
Någon som har ett bra tips?
Jag gillar typiska söta.. som Paris hiltion - Can can, D&G - the one.
Men även spiciga som Dior - Poisson Hypnotic, Raplh Lauren - Hot.

Så om någon vet typ något sånt, let me know ;)

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0