1 april - wohoo

Älskar vakna till skinande sol och kvittrandes fåglar. Påminner mig om när man va liten och vaknade tidigt på morgonen till det och samtidigt kände doften av mammas nybakade bröd. Så gick man upp och tryckte dem mackorna och sen ut i vädert. Gud va vi (jag och mina syskon) alltid va ute och cyklade.. alla våra "utflykter" eller när vi försökte cykla vilse. Cykla runt i hela malmö hehe.

Men det är saker jag kan göra än idag, älskar ta cyklen och ut.. varför ska jag ta bilen när det är underbart väder ute? (på sommaren och våren då).
När alla sa till mig "dagen du får dit körkort kommer du aldrig cykla igen) Screw that, cyklar lika mycket som jag gjort innan jag fick det.
Älskar att cykla..ibland är det det som är själva grejen, vi kommer på saker att göra för få en anledning till cykla :)
Så nu får jag ta och se till att fixa min cykel, stått med punka över hela sommaren, inte behövt den men nu så :)


Jaja sista arbetsdagen denna veckan. Börjar 9 och slutar 15, gött :) Och så ska jag försöka få tag på sis och höra hur det går med lägenheten, får väl nycklarna idag.. hon skulle fixa sånt nu vid 9 nu tror jag mamma sa till mig. :P
Sen gör vi så att innan inflytt av alla grejor och oss själva tar och fixar allt som ska göras om (mest bara målas om för gud vilka fula färger dem förra valt att ha)..lättast så. Och jag har inte bråttom med flytta så.. tar och fixar saker på enklaste vis.
Sen tror jag att jag ska träffa honom ikväll.. och på lördag är det partytime med Mia and Maria.. och syrrorna också hoppas jag men inte hunnit prata med dem alls på sistonde..

Off 2 work, cya :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0