15 april

Då va ytterligare en torsdag i ens liv över. Jobbat, kom direkt hem och färgade håret, fy vad det är tråååkigt. Funderar på börja gå till frisören istället, kostar mer men.. ooh orka pilla själv.

Sen med håret färdig, men blött, beslöt jag mig för dra till gina tricot för se om dem hade blanka leggings. Avskydde det innan men måste säga jag börjat fatta tyckte för det.
Men om jaaag klär i det får man väl se.. well well.
Köpte ett par och nu är jag hemma i soffan.


Han va på akuten igår, jag smsade honom igårkväll och fick sms tillbaks han va på akuten.. great. Han hade fått en smärta i foten som bara hade blivit värre under dagen.. utan att ha skadat till den. Jaja.. rätt åt honom, så nu ska han gå med kryckor i 2 veckor och ta tabletter, muhaha.

Men han kommer och hämtar mig imorgon, så åter en lugn helg :P Men nästa så blir det kanske fest hos Paula och sen fest på lördagen med sis and friends och utgång.

Han sa att vi någon helg kan åka upp till hans stuga och att jag gärna får ta med mig min hund Eddy. Det gjorde mig så glad när han sa det för jag vet Eeeeddyyy skulle älska det, full av energi som han är och älskar naturen :)
Och att han är villig att ta Eddy i sin fina bmw. Jag vet killar med mindre "värdefulla" bilar som aldrig skulle låta en hund va i bilen.. så det rörde mig med :P
Han får mer verkligen att inse att det finns få killar som honom.. damn iiit!! :P ;) Buuut have told him jag fortfarande inte vill binda mig, hähä.
Feeaan sommar snart ;P

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0