16 april

Helg snart och jag har varit upp tidigt och pigg :) Härligt!
Men ska försöka få i mig mer varierad kost idag än va jag gjorde igår.. åt bara knäckebröd. Haha
Till frukost, sen va det inte så god mat till lunch på jobb så trots dem erbjöd mig att jag kunde äta med barnen i skolan så.. njee.. tog min rast.. gick hem och åt knäckebröd.
Sen när jag kom hem från jobb hade mamma gjort soppa, jag är ingen soppmänniska så åt bara knäckebrödet som va framme :P
Men jag märkte på kvällen innan sängdax att fy va illa jag mådde.. säkerligen därför.

Men jag har börjat min dag med igen med knäckebröd.. det är gott :P


Jag såg för någon vecka sen, framsidan på en veckotidningen med någon kvinna och en kommentar till "Min man vill ha sex flera gånger om dagen"
Och jag bara tänkte.. är det ett probleeeem? Va glad att ens man åtrår en så pass att han vill ha en så mycket och att han inte tar ut sin lust hos någon annan.
När ens man inte vill ha sex längre DÅÅ hade jag blivit orolig. Så jag tycker bara det är en komplimang och ett lugnande om ens man vill ha sex flera gånger om dagen :P

Jaja ska borsta tänderna nu.. och bara längta tills kl blir 14 så jag kan sluta och hem och göra mig fin för honom :P sen myyysa :)

Cya

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha ja så kan man ju tänka, det är ju bra så länge han vill ha sex med henne.. men kom igen, man blir trööött på en man som vill ha flera gånger om dagen?? jag menar, han blir ju aldrig nöjd!! även om man har sex flera gånger i veckan så kanske han tjatar ändå? o tänk att ha nån som tafsar och är upphetsad 24/7 varje dag i flera år? (oh herregud jag hade spänt fast honom i elementet!) Men okej om man måste välja mellan alltid eller aldrig så såklart det är bättre med en man som alltid vill.. haha.

2010-04-22 @ 21:52:39
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Sofie

GRATTIS i efterskott förresten :) hoppas du hade en bra dag, gullig kille du har där. (inte kille som i pojkvän utan kille som i kille :p)

2010-04-22 @ 21:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0