17 april

Hämtade han mig igår vid 16 tiden. Sen när vi kom hem till honom sa han "du kommer bli sur på mig nu" och jag bara direkt "neej vad har du nu köpt" För sagt till honom strängt inte ge mig saker.
Men förra helgen visade jag honom ett par skor jag lääänge tyckt är skiiitsnygga. (Första gången jag såg den i Danmark för ett bra tag sen skrek jag rakt ut i butiken av förtjusning så hon som jobbade där började skratta, hihi)
Märkte på han med han gillade dem ;)
Men jag har inte köpt dem tidigare i med att jag tycker inte det är riktigt ett par skor man går ut med.. lite för "porriga" och att köpa ett par för 750 kr för bara ha i sovrummet ;) känns kanske inte lönt.

Men i med att det är min födelsedag på måndag och han inte kunde låta bli köpa dem gjorde han det. Så jag nu har jag dem :))


Och idag har vi varit och köpt våffeljärn så vi kan göra våfflor.. med sylt och vanlijglass :) Just nu gör han smeten medans jag sitter här, muhaha.. (hatar allt med matlagning att göra, äter gärna men göra det.. nej fy) hihi


Lovely :)))

Kommentarer
Postat av: anny

skiiit snygga skor :)

2010-05-06 @ 14:08:30
URL: http://annybanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0