19 april - My birthday :)

19 april och det innebär min födelsedag, hihi. Vet inte om jag ska vara happy or sad.. kommit till det stadiet då det inte börjar bli kul att åldras, haha :P
Tur att jag alltid får höra jag ser yngre ut då ;P
Och igår fyllde min lillebror Liam 16 år, cutie.. haha:)

Då ska jag nog börja dagen med ut och gå en runda, måste börja röra på mig igen som förr. Blir för mycket soffa allt för ofta alltså.
Sen ska jag jobba.. och sen kommer han och hjälper mig med måla i lägenheten. Måste få tummen ur röven på det nu.

Jag har upptäckt att jag knappt har några tjejvänner.. oehört tråkigt egntligen eftersom det är faktiskt roligare att umgås med tjejer än med killar.
Det är olika saker lixom, man fnissar inte och delar skvaller med killar och även om man har nära killkompisar så är det inte samma sak som ha nära tjejkompisar.
Jag har mina systrar Evelina och Nadine och min barndomskompis Maria som antagligen kommer flytta till Piteå (snyft för mig hehe) och sen Mia men hon bor en bit ifrån så man kan inte ses så ofta..
Det är dem jag räknar som vänner vänner, inte bara bekanta man umgås ibland med när man festar ihop.

Well time 2 move on my fat.. Cya 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0