22 april - Whats the point

Har ni ibland såna dagar då ni vaknar upp och bara känner en total tomhet, meningslöshet. Allt bara känns varför?
Varför är mitt liv så här? Vad finns det för mening i det?

Jag har en sådan morgon idag i alla fall. Hatar den känslan alltså, känns som jag är ingen bara ett vandrande skal.

Känner typ för att bara försvinna från mitt liv, fly.. ha ett annat liv. Jag försöker tänka positivt.
Jag har inte världens stabilaste sätt att jobba på men jag jobbar åtminstonde, jag har en inkomst varje månad i alla fall.
Jag har kanske inte mitt drömsätt gällande boende men jag har ju i alla fall ett tak över mitt huvud.
Jag känner mig inte fullt tillfredställd med "kärlekslivet" men han är ju i alla fall en helt underbar kille som behandlar mig så bra och bryr sig verkligen om mig...
Men samtidigt..nej gillar inte alls mitt liv idag :(

Kommentarer
Postat av: Mia

Då är vi två! :(

2010-04-22 @ 10:18:19
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0