24 april

Va man hemma hos Paula igår. Trevligt trevligt, men jag blev snabbt trött.. dricker jag alkohol måste jag hålla ett högt party tempo annars degar jag av.
Så hade han dragit och jobbat runt 22.30, gett mig pengar till taxi om jag ville åka hem till honom innan han slutat jobb, annars skulle han hämta upp mig hos Paula på morgonen.
Men sen vid 24-halv 1 lyckades han ta en timma från jobb, i lund, för ta sig till Paula i staffanstorp för hämta mig och köra hem mig till honom i eslöv och sen tillbaks till jobb.
Oehört snällt anser jag :P

Gör så jävla mycket för mig, aldrig varit med om så snäll människa. Aldrig känt någon brytt sig om mig så. Jag har hört väldigt många gånger men alla dem gångerna har jag blivit sviken till slut med.
Så ord för mig betyder inget medans handling är allt. Det som räknas, säg va du vill men det är det du gör som visar vad du uppriktigt tycker och tänker.


Sen har jag beslutsångest för om jag ska hem ikväll, Andrew (Min underbara Andrew med sitt härliga sätt hihi) vill tydligen förfesta hemma hos honom. Sis called yesterday och sa hon och Maria ska dit för att se sen om dem känner för gå ut.
Halva jag vill festa men halva jag vill mysa.
Ja jag får se, klockan är bara halv 9 på morgonen än så :)
Sitter i mitt festsmink från igår, känns nice.. hahah.. äkta skabb ;)

Nej tillbaks till soffan och Dr Phil, yeah :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0