25 april - Sick

Ooh jag mår dåligt. Ont i huvudet och megaont i halsen och febrig. Började igår men så drog han och jag till lund, gick i parken sen tog en fika. Sen åkte vi inom affären när jag började känna det blev värre.
Så sen när vi kom hem la jag mig för att vila.
Borde anat jag skulle bli sjuk, mamma frågade mig i fredags om jag va sjuk men jag svarade bara nej nej mår hur bra som helst, aldrig sjuk så varför fråga.
The next the sick.. det är min mamma, vet alltid innan saker händer.

Så stod han och gjorde maten, men det är alltid han som gör maten endå så, haha :P Korvstroganof med ris..och eftersom han vet jag älskar vitlök körde han på med det och märkte det blev nog för mycket.. men tur jag älskar det så pass.. jag kände knappt smaken, vitlök kan aldrig bli för mycket enligt mig :P

En hemlis, haha.. efter jag pressat vitlök blir man ibland lite klibbig om händerna men jag sköljer bara med vatten för ta bort klibbigheten men lukten stannar kvar.. så går jag runt o luktar på mina händer som stinker vitlök "mmm..garlic" så mycket älskar jag vitlök, hah..

Nej, fy nu ska jag återvända till soffan och filten and glo tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0