27 april - Tomhet

Jag hatar känna mig dålig när jag ska jobba.. men vem gör inte det. Kan inte sjuka mig iheller, varit borta från jobb för mycket denna månad.

I helgen har jag mest bara legat sjuk hemma hos honom, men sen bad jag han köra mig hem igår eftersom Nadine och Evelina skulle träffa Maria.. ut och äta.
Så ville jag med, Maria åker ju idag till Piteå :( Denna gång för 4 månader, maybe even longer, kanske stannar där?
Kanske låter självisk men jag vill verkligen inte det. Jag vill ha dig här Maria.. hos mig.
Fick hennes sms 5 imorse där hon skrev att det känns mer denna gång, än förra, att lämna mina systrar och mig och det gjorde mig lite mer ledsen.
Det gör mig "rädd", att det betyder hon kommer bosätta sig där.. I dooont waaaant tooo!!

Uff nej nu blir jag tårögd.. vilken crybaby jag är!

Ooh ja jag ska inte glömma.. mummy fyller ju år idag :) Grattis oldie :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0