3 april

Jävla skrivandes då, men har inte så mycket att göra denna dag. Har fyllt ut tiden med våga mitt hår, ska sminka mig om si sådär en timma.
Och sen vid halv 7 ska jag leka taxi, dra och hämta Mia vid centralen sen, sen hämta sis Nadde vid kronprinsen and off vidare till lindängen.. pick up Elin och sen till sist Sis Evelina på gula höja och sen hem igen.. sen ska vi till Majiiija and partyy :D

Jag hatar denna tid imellan, jag hatar fixa mig, hatar fixa håret.. stå och sminka mig, välja kläder.
Jag vill bara va vid den tidpunkten då man är färdig med allt, hår, smink, smycke, kläder, skor och bara känner sig nöjd med hur man ser ut.. och sätter ner, har skön musik på och har en drink i sin hand..

Aldrig varit den typen av tjej som står med mina tjejvänner och fixar mig i 100 år, testar varandras kläder fram och tillbaks, sminkar tillsammans i spegeln.. står inte uut.. vill bara får det överstökat :P

Men soon så, om några timmar så sitter vi hos Maria och njuter :) Sen i natt kommer han och hämtar mig, myyspyys.. måste jag ha när jag har alkohol i kroppen, haha.. mes :P

Cya :) Have a great night.. cause Im gonna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0