6 april - Ont i fötterna

Varit i stan hela dagen med Maria and her lover.. och så mötte vi upp Anzoo.. länge sen man träffade henne så va kul :)
Fan pengarna bara rann iväg.. och på vad? Köpte en kjol, sån hög som man har linnen under, en sak vanessa aldrig har men men :P
Och så linne från gina som vanligt, hihi. En klocka, som jag måste åka och spänna in mer upptäckte jag, ooh! 
Och så en massa ankelstrumpor.. hittade ursöta sådana i puma och nike.. tycker det e skitsött med märkesstrumpor.. jag vet inte varför, det kanske är bortkastat med pengar. :P
Och sen en ny hårborste, fan kanske inte den billigaste meeeen tycker dem är bra :) Ogillar skarpt "vanliga" hårborstar, vill ha med såna strån men sen måste det vara rätt typ med för min typ av hår..
Och ja så köpte jag krämer 2 tha faaace och sånt innan vi drog till stan.

Men jag fattar inte hur mitt konto redan kan vara länsat nästan.. ja och beställde en klänning från miami igår med förstås.

Och sen tänker man, alla räkningar och sånt och jag har åtminstonde sparat undan med. Fan inte konstigt man sitter här nästan fattig innan månaden ens hunnit börja.. haha.
Sen ska jag inte jobba på hela veckan iheller.. jag känner bara hur jag strejkar, min kropp strejkar asså!

Men jaja, ska gå och lägga mig nu.. Good night





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0