13 april

Slutat tidigt idag så jag passar på att tvätta, får se om jag orkar städa. Man kan göra en sak i sänder så.. slöa lite.. have time 2 do that :P

Om 20 min ska jag dra och hämta syrran Yvette på sin praktik (antar jag det är) på Ica Maxi, sen tror jag hon ska till mamma och måla lägenheten.
Jag lyckades köpa färg igår, blev ju inte det jag tänk först för syrran Nadine köpte en färg som blev fel för henne men det skulle passa i mitt sovrum.. så vi får se hur det blir.. va ursprungsplanen, grått jag tänkte först.. tills jag såg en annan.. men så hamnade jag tillbaks på den färgen :P


Igår va mest känslosam dag så pallade inte skriva om min helg.. och vem bryr sig egentligen :P Jag gör ju endå bara samma sak nu förtiden, haha.
Spenderar den med honom.
I fredags hämtade han mig, vi somnade tidigt båda två i soffan.
Lördagen va vi i lund kollade runt.
Gick in i Domkyrkan, inte varit inne i den sen jag va liten och jag älskar kyrkor. Älskar inprincip alla gamla byggnader och dess historia.. människor har byggt och levt i dem.
Som när man går in i gamla byggnader..där har människor en gång haft sina liv. Dem har ätit, sovit, tänk, gråtit, skrattat, dem har existerat.. men det är upplöst, en annan tid.. det är jag som står där nu. 
Lixom så.. tycker det är faschinerande.
 
Ja sen drog vi hem, lagade mat och bara va.. började asgarva när jag såg det va bra film kl 22.30 och hans kommentar "nej men det är endå försent, vi sover då" hahah.. äkta kärringpar som han säger.
Men bara för det beslöt jag mig för va uppe lääänge.. höll mig till 02. Haha
Men va fan vi är alltid uppe 6-7 på morgonen och börjar dagen.. hatar sova bort morgonen :P

Och ja sen på söndagen så klart började den med tidigt :P sen drog vi till parken och matade ankorna, jag som tvingade honom..tycker det är mysigt och så tog vi en promenad och sen hem och mös hela dagen :)

Och nu ska jag dra..sis is waiting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0