29 april

Gaaah! Jag står inte ut alltså! Har aldrig åkt på sån här förkyldning innan. Som tur är mår jag inte dåligt längre, ingen feber, ont i halsen eller huvudvärk.
Men jag har ingen energi, det mesta blir jag fan helt anfådd och trött i kroppen av. Och att näsan är så igenproppat att jag kan känna hur det trycker som ?)&¤#)% och att jag låter som en enorm idiot när jag pratar.

Barnen frågar mig konstant vad det är jag säger. Jag får artikulera och ljuda så gått jag kan men jag låter bara helskum.



Vad fan ska jag köpa till honom i födelsedagspresent? Jag har redan köpt en parfym, vet han med om.. för jag äääälskar den, så den måste han ha.
Men jag vill ge honom något mer.. but I dont know what :/

Och tjejer.. jag säger bara parfymen för killar (inte den jag köpt för denna har jag redan tvingat han till köpa hihi)
Paco Rabanne - 1 million är bland det godaste jag luktat på.

Min syrra tipsade mig och när jag var och luktade på den.. shiiit my good!! Han gillade den med.
Den är så.. man luktar och "ooh så gott" och efterdoften "ooh jag får lukta iigen" haha.
Jag sitter klistrad på honom när han har den på sig.
Men det är en ganska tung parfym, kvällsparfym (Men den doftar inte så "stinkade" som Axegrejor gör, krämig..men tung)
Men jag har köpt Lacoste - pour homme för den är niiice med och passar på dagen :)

Dags för jobb.

Paco Rabanna - 1 million


Lacoste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0