3 april

Varit en runda in på systembolaget, har hur mycket vodka som helst hemma som jag köpte med mig på flyget hem från turkiet.. i oktober! Haha, men jag pallar seriöst inte med vodka asså..
Efter min incidens i slutet av sista dagarna i turkiet och då ha massor med vodka med sig hem, nej ville bara spy och lite den känslan har jag fortfarande :P
Så stack och inhandlade lite x-cider och breezer :P Köpte en ny smak av breezer, mango.. me love mango så klart man måste testa den :D

Är det bara jag som känner mig som ett jävla fån när man osminkad, håret smutsigt och ofixad, trashiga mjukis tar sig in på systemet?
Jag ser seriöst ut som 17 max då och mina unka 163 cm läng och 46kg i vikt hjälper mig inte, haha. Folk kollar på en som man är dum i huvudet, haha.
Alltid så snabb upp med mitt leg i kassan "aaah se jag är inte en liten fjantunge som tror jag ska lyckas handla på systemet.. faktiskt hela 23, haha"

Så ikväll är det hem till Maria, som äntligen är hemkommen från några månader i Luleå. Miss u :) Så mysstund och förfest hos henne.. och Mia ska med, yeaaah. Vi har alltid så sjukt ball ihop. Endå blondinen jag känner typ så, haha..vi har skoj ihop :P
Sen får vi se vilka mer som dyker upp ;P






 

Kommentarer
Postat av: Mia

Jeeeeeeeeeej! :D Vi ska ha sjukt skoj hihih

Saknat dig bitch. pusss

2010-04-03 @ 12:29:47
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0