5 april - Skönt det är en röd dag

Måndag morgon klockan halv 8. Somnade som en bebis igår vid 21 tiden och sov till kl 7 idag typ. Skönt, utvilad.

I torsdags va jag bara hemma hos honom, tog det lugnt. Åkte hem fredag eftermiddag. Gjorde inget :P
Men sen i lördags va det dax för utgång, inte varit ute på fleeera veckor.

Först förefst hemma hos Maria men sen när dem andra ville vidare till lilla torg drog jag och mia hem till mig en stund, orkade inte lilla torg.
Men kul hade vi endå :) tog bilder och shejkade lite, haha. 
Sen off and go.. stack till Breeze.. både Maria och Mia ville dit så fine by me.. behöver inte alltid gå till Båten :P 

Och en jävla massa dansandes blev det, hade sååååååååååå ont i fötterna sen när vi skulle gå.

Haha och denna va ju bäst, han skulle hämta upp mig sen vid 5, ringer honom när vi är på väg ut och frågar vart han är. Han svarar: "jag har precis kommit hem för 20 min sen, ta du dig hit om du vill, ta taxi"
Jag helt förvånad och bara "vadå, du sa du skulle hämta mig" tänkte.. så säger han aaaldrig. Så snackar vi och när jag rent plösligt inser.. fan jag har ringt feeel, dem har samma namn.. och jag bara urbrister "amen fakk du är inte min pojkvän juuuu, fel person.. hejdå" :)
Kallade han för pojkvän just den kvällen, men notera..vi är inte tillsammans, bara ett enklare begrepp att säga :P
Men vakterna som va där och hörde allting började asgarva med mig :P

Ja men så mötte vi upp honom och vi körde inom macadonkan sen körde hem Mia.. sen home 2 him där jag sen dess har spenderat mina dagar.
Han har kommit hem från jobb (jobbat natt) så ligger och sover nu medans jag är hur pigg som helst.

Kom på jag skulle kolla färg med Nadine idag till lägenheten.. eller så får vi ta det en annan dag, vi skulle igår med men båda låg överbakisar.. :P

Kommer lite bilder :P

Va är det för min?


Mia leker sexig ;)




Vilka sär









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0