10 augusti

Hemma om medans P äroch testar bilen. Bytt sängkläder, trots jagknappt sovit i sängen men hatar se samma sängkläder för länge. Refresching att se nya. Haft silkesgråa så bytat till plommonlila nu.. känns som ett nytt rum när man bytar tycker jag :P

Och fick precis sms från P att hanär färdig så på väg tillbaks för hämta mig. Vet inte om vi skulle förbi hans föräldrar i Lund. Annars ska jag hem (till honom alltså) och färga håret.

Så ska dra igen :) Vi hörs.. hihi.

Å ja, glömde skriva igår att Mia, lillbitchen (haha) fyllde år.. snart gammal du med :) Sen imorgon fyller min sis Eve och på torsdag hennes kille Söder. Massa födelsedagar denna veckan :)

Hörs igen :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA lillbitchen, så gulligt de hördes hahaha tackar :D

2010-08-10 @ 21:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0