12 augusti - Lite tur

Lite lättnad. Ska in på söndag och jobba. Hilton ringde, men fick tyvärr tacka nej att jobba på lördag. Först missade jag samtalet eftersom jag stod i duschen, såg det en timma senare.
Att se det missade samtalet plus min ångest jag fick förra helgen då jag med va tvungen säga nej. Höll på dö asså..där rök min sista chans nu kände jag.

Men 15 minuter efter jag sett det va missat ringde dem tillbaks och frågade.. så söndag blev det :) En dag i alla fall.

Blir jag helt nervös igen.. ska jag komma ihåg allt från sist? Bara varit där en gång.. men får se det så, jag klarade av den dagen i alla fall.. dog inte.. så bör klara mig igen :P

Måste bara lära mig knyta en slips alltså.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0