15 augusti

Söndag och jag har haft en fullspäckad helg. :)

I fredags va det utekväll som gällde för Evelina fyllde ju år i veckan. Dansade så mycket att jag har haft ont i nacken dessa dagar efter. 
Alkohol, påle och en krydda Andrew gör en helgalen.. haha. Speciellt eftersom vi ses så sällan, finns inget roligare filur.
Aldrig fått så många frågor varifrån jag kommer och ett höjt ögonbryn när jag svarade jag är svensk. Jag ser väl "typisk" svensk ut så förstod inte allas förvåningar. Well well hade överskoj i alla fall :)

Sen lördagen blev en rätt så lugn dag.. baaaaakis som jag va och sömn på 3 timmar typ. Chillade mesta tiden hos Evelina och Söder.
Sen åkte vi över till min bror vars sambo fyllde år. Va mest ute efter maten, mammas lasagne.. haha ;) Men klart träffa Erik lilla flicka med :)
Efter maten drog vi hem, åter till Eve.. där Patrick, jag, Eve och Söder  kollade film. Strax efter drog jag över till mig och somnade. Skulle ju upp tidigt idag.

Ja och idag har jag jobbat sen (så klart) stack över direkt till Eve och åt mat tillsammans med vår andra syster. After that så hämtade P upp mig och nu ligger jag här i soffan.


Nu börjar folk semestrar ta slut. Åter till verkligheten. Jag tycker alltid det känns lite tråkigt för jag är ingen höst/vintermänniska på något plan.
Och när folk börjar gå tillbaks till jobb så börjar den "tunga" tiden. Ett år av jobb igen typ och massa kyla.

Jag hade INTE klagat på va en Hollywoodfru för något öre... niice ;)

Kommer lite bilder från helgen, kommer fler sen.. dessa är från sis. Jag glömde ju ta med min kamera till P så får lägga in dem en annan dag.


Nääädshiit


Sis Eve & me. Men dock bytte jag kläder sen för det fick mig att se
enorm ut.. i alla fall på bilder.
En bild kanske ljuger men inte 20.. hahah.


Blev min röda klänning.. muhah.


Minns fan inte vad som pratas men jag anar att någon börjar bli
drunk. :P



Måste lära mig sitta RAKT.. haha. säck potatis faaen


This is what alcohol does to u


Och så klart någon på min bror med hans flicka Mila :) Första gången
som pappa ju, hihi.


Mamma med sitt första barnbarn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0