18 augusti

Klockan 23.00 ringer min telefon. Från Hilton och undrar om jag kan komma in idag klockan 05.30. En aning överrumplad. Haha.
Men just idag har jag ställen jag måste vara på, måste fixa vissa saker idag.. last day. Men kändes endå lugnt säga nej för hon förstod.. va ju liiite i sista minuten hon ringde.
Och dem kommer ringa mer.. det har jag förstått, hehe (positiva tankar).

I söndags, jag har händerna fylla upp till öronen och där kommer en gäst och frågar på svenska om det finns tidningar att läsa och kollar konstigt på honom och frågar "om min hårfärg är äkta?!" haha.. (jag va så van att det antingen va danska eller engelska gästerna pratade) och han kollar kontigt tillbaks "nej om ni har tidningar".
Uuuj, hehe..fattar inte ens hur jag kunde få hans mening till det.. well..hihi
Meen jag har hittentills inte spillt eller tappat något :P



Måste säga att Alpro soyayogurt är sjuuuukt goda.. mmm, vaniljen :) Om du inte smakat så gör det, många tänker blä när dem hör "soya".
Men många saker är faktiskt goda.. och nyttigare.
Jag har en mamma som är annorlunda från många andra och hon har alltid sagt att mjölk inte är nyttigt (max ett glas om dagen), soya eller havreprodukter i så fall. Och det finns andra saker som vårt samhälle säger är bra som min mamma säger nej till.
(Därför är jag så glad att det kom ett program som "Du är vad du äter" - Anna Skiper som låter exakt som min mamma.. och jag bara kände "aaah!! min mamma är inte knäpp, hon hade rätt" Haha

I alla fall smaka den, mumsfilibaba ;P

Nej, måste göra mig i ordning nu.. hörs.

Kommentarer
Postat av: Sofie

den är skitgod till smoothie också :) tyvärr hittar jag aldrig den i affärerna nära mig. finns bara i vissa affärer...

2010-08-18 @ 12:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0