20 augusti - Tillbaka till verkligheten

Samtidigt som jag kommer sakna denna sommaren så saknar jag rutiner. Jag saknar känna "ooh äntligen fredags och dax för helg snart".
Jag saknar känslan av att uppskatta att göra inget. Men endå ack vill jag inte släppa sommaren och återgå (om jag nu kan det, kommer ju inte bli densamma längre eftersom jag jobbar med något helt annat än förskola nu) till rutiner.

Känner en liten sorgsenhet när jag sitter här i vardagsrummet och tittar ut och ser morgonsolen.
Men well, dags att tillslut packa in alla mina saker i bilen och P ska köra mig hem.
Hans jobb börjar imorgon och hilton har börjat ringa in mig så.. hans och min sommar börjar bli ett fint minne nu bara.. tillbaks till verkligheten.

Ny arbetsuppgifter idag, får se vad jag ska göra.. fattade inte hennes danska så bra :P Skriver sen hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0