21 augusti

Igår jobbade jag. Ägnade timmarna åt att springa runt och fylla på minibaren i hotellrummen. Sen hämtade sis upp mig på svågertorp efter jag slutat, åkte till systemet för hon skulle ut.

Så jag körde henne senare och sen va jag själv hela kvällen.. trött! Men fick sms av P att han va i Lund och kunde komma förbi sen och sova med mig om jag ville.. klart :)
Sen åkte han vid 10 tiden imorse, lämna mig hos mina föräldrar först.. ville ju gosa med djuren :) Åkte med mamma, sis Yvette, Jocke och brossan Liam ut med hundarna och badade. Älskar se hundarna i vattnet, simma runt och njuta :)

Och nu är jag tillbaks i lägenheten.. tänkte försöka plocka undan alla kläder och skit och städa här lite. Sen ska jag till föräldrarna igen för mamma skulle visst göra ris ala malta (stavas det så?) idag.. and I loooove :))


Men fan, skittrött.. ska bara lägga mig lite..


Eddy älskar att simma :)


Helgullig Santos (hundkompis till våra hundar) när han hoppade från
bryggan



Santos och Asta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0