22 augusti - Mia du är en ful råtta :)

Jobbat hela söndagen..så nu är jag trött. Hatar redan dessa skittågen, just problem. Och så ville dem jag skulle jobba onsdagkväll men tyvärr har jag dåligt med busslinjer här i gula höja.. som inte går så pass sent att jag kan ta mig hem.
Och sen jobbar jag hellre morgonpassen faktiskt, mer morgonmänniska än nattmänniska. 

Men jag fick sån känsla imorse, satt på bussen på väg till svågertorp och så kom två mammor med småbarn.. och jag vet inte men en massa känslor svallade upp.
Jag trodde inte men jag saknar faktiskt barnen när jag jobbade, speciellt på en förskola. Blev tårögd.. fakk tänkte jag.. haha.. gråt inte bort mascaran.
Vet fan varför jag fick såna känslor..för när jag jobbade med förskola va jag alltid sjukt uttråkad, kollade klockan konstant.. även om jag tycker barn är roliga och trivdes med det.. men så kände jag att jag vill endå annat.. men nu saknar jag dem.
Ajja känslor som går över :P


Får vi se om Patrick kommer till mig ikväll.. aah det gör han :) Han saknar mig, muhah ;) Men vet inte om jag ska åka med hem till honom eller om han ska sova här. Trivs klart bäst hos honom (blir ju uppasad hihi) men tråkigt läge ifall dem ringer och vill ha in mig.

Kommentarer
Postat av: Mia

fuck yooooou haha du är en ful slampa hahaha

2010-08-22 @ 19:14:56
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0