25 augusti - Slack in tha soffa

Har inget att göra, sitter och fördriver min tid. Ska upp vid halv 5 imorgon. Sjuk omställning när man förr hade 5 min gångavstånd till jobb till att nu ha 1½- 2 timmar till jobb. (2 timmar för jag måste lägga ut tid på sminka mig nu med, förr räckte mjukis o osminkad.. ingen brydde sig).
Så jag gick ofta upp en halvtimma innan jobb. Nu 2 timmar innan. 

Så det är en omställning.. och att ha nära till jobb va inte bara skönt men att det är så mycket enklare, va inte beroeende av något..oavsett alla väder va det inga problem för mig. 
Nu är jag beroeende av buss och tåg (tåg som ofta får försenade tider).
Och känslan när man ska hem.. jag va hemma på ingen sekund alls, det betyder mycket för ens fritid.
Men jag ska inte klaga, jag har ett sätt att få en inkomst i alla fall, många som inte har.

Just nu sitter jag här i stökiga soffan (syrrans feeel) och fördriver tiden innan jag ska lägga mig i sängen och läsa lite innan jag sluter ögonen innför en nu arbetsdag :P


Och det är låångt ifrån färdigt, inte hunnit med sätta upp på väggarna
och få upp gardiner, hehe






Good night people

Kommentarer
Postat av: Carro

Åååh vilken underbar matta du har :) jättefin lgh oxå hehe :)

2010-08-31 @ 17:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0