25 augusti

Då hamnade jag upp hemma hos mamma och pappa. Hilton ringde idag och ville jag skulle komma imorgon med så P körde mig hem nu innan han börjar sitt jobb.

Fun, hans sista dag nu innan han är ledig fram till måndag och jag jobbar på hans lediga dagar. Verkligen klickat in det precis så också.. haha.
Ja då hinner jag få sakna mer än bara sakna.. väl :P

Så lite hos föräldrarna nu..fördriva tiden.

Have a nice day

And by the way.. min syrra upptäckte en fästing som kröp på min kofta och hur reagerar jag? Med stå och skrika med min syster i bakrunden "Men chiiillaa"  och hämtar papper för ta den..och jag bara fortsätter skrika.. får fnatt så den åker på golvet och då börjar hon med skrika.. haha.

Ska köra mamma o pappa nu till stan.. möh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0