3 augusti - Pain ;)

Jag har träningsvärk! Rygg, armar, ben u name it.. hehe. P köpte Wii Fit Plus & Wii Sports i förrgår (för jag klagat på jag inte får tillräckligt med rörelse och vill komma i form) och igår höll jag på med det.

Skitball, helt hookad på det :) Massa med roliga spel, som ger träning, eller en massa träningsprogram (yoga, arobic, muskelträning, balansträning) om man vill köra något sådant.

Och på Wii Sports körde jag och P boxning mot varann. Fy fan vad jag svettades! Men jag spöade honom ;)

Ne its funny.

Men nu ska vi köra iväg och hämta hans del till bmw:n. Fick fel sist så nu är det bäst han fått rätt storlek så vi kan lämna tillbaks hans pappas bil.

Sen måste jag hem och wii:a mig, muhahah.


Ibland är sådan här musik det skönaste som finns att lyssna på. Gamla godingar, får minnen från när jag va liten..va helt kär i honom (för hans röst haha)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0