31 augusti

Sista augusti..teoretiskt sätt innebär det sista sommardagen. Sen går vi in på höst. Dock har ju sista veckorna av sommaren endå känts som höst.
Det är jag oehört besviken över, jag är en sommarmänniska, jag hatar kylan mer än allt annan. Hade någon sagt att det kan vara sommar året runt.. gärna för mig, även om folk säger "jo men då skulle man inte uppskatta sommaren om man aldrig har vinter".
Skiter jag i.. jag vill just det, jag vill ha varmt alltid så jag inte uppskattar det i så fall.

Bara jag sitter här nu fryser jag, jag fryser så lätt att vintern nästan tar koll på mig.
ENDA och ENDA anledningen kanske som jag kanske skulle vilja ha vinter är för min hund Eddy goes craaazy över snön. Han älskar det och blir tokigt lekfull i snön och det är det enda som värmer mig på vintern att se.

När man kastar en snöboll ut i snön och han springer för leta efter den, ger sig inte.. trycker nosen runt i snön och ska hitta den, skitsött att se.. eller att man får begrava honom i snön, han bara ligger där :)

Uff ja, älskade sommar.. sköna dagar ute på stranden, känns solens värme, sköna utekvällar med drink i handen och bäst av allt, enkelt kunna slänga på sig något snyggt, vardag som gå ut och festa.
Höst och vinter är mer krävande gällande kläder.. krävs mer energi på hitta något snyggt.
Ett års längtan nu hihi.


Ja förresten, Patrick beställde två helfina klänningar till mig. Satt och kollade igår på nätet på dagen och jag tänkte beställa dem.. tillsammans med Mia senare och när jag skulle göra det så sa Patrick jag inte behövde, han redan fixat det åt mig (han hade ju sett under dagen vad jag ville ha och tänkte beställa.)

Dags för frukost nu..


Fakking något fel med min blogg för den vägrar lägga upp bilder.. fakk u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0