4 augusti - Gudgen?

Jag undrar, så många kändisar när dem intervjuas och får fråga om hur dem kan va i sådan bra form och slimmade så, visst medger dem att dem tränar, men dem låter alla alltid likadana.

"Oooh jag älskar mat, hemma så vräker jag i mig allt möjligt" Alla låter så.. som dem inte alls tränar 100 timmar om dygnet och struntar i all onyttigmat. Dem njuter av mat på alla sätt och vis.

Jag tänker antingen så har alla kändisar någon form av gud-gen eller så ljuger dem sig blåa. För deras sätt dem säger dem "lever" på gällande mat och hur dem ser ut.. inte fan funkar det på oss "vanliga" människor.

I wondering... 


Kommentarer
Postat av: Sarah

sen finns det massor av tabletter som dom stoppar i sig så de går ner men det tas aldrig upp heller =P

2010-08-05 @ 09:52:38
URL: http://srevemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0