4 augusti - Matvrak

Har ni sett Ikeas största salladsskål

Diameter: 36 cm
Höjd: 16 cm



Jag har ätit upp en hel fylld sådan med pasta/kycklingsallad på mindre än två dagar. Är det normalt? Haha. Det är sallad för 12 pers kanske.
Inte ens min mamma har sådan stor skål när hon gör sallad till familjen och vi är 10 pers.
Helt förvånad över mig själv och P sa "jaa aptit har du i aaalla faaall"

Kanske nu kan jag förstå varför mina 45 kg blivit 50 kg.. hahah. Men nu får det bli stopp. Jag vet många tycker jag är löjlig men jag tycker inte om känslan att vara på 50 gränsen. Och jag vet många tycker det är finare men jag är inte bekväm.. och det är väl vad det handlar om? Att man ska vara bekväm i sig själv och inte vad andra finner är bekvämt för dem vad jag väger eller är?
Och jag lyssnar aldrig endå så på andra envis som jag är :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, mm gott med sallad :D

& du e fin som du är !

2010-08-04 @ 12:43:13
URL: http://srevemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0