5 augusti - Dax för hösten?

Igår efter att bilen ÄNTLIGEN funkar beslöt vi oss för åka ner på en kvällspicknick ute i lomma strand. Låg och mös, åt gottis.
Jag kunde inte sluta flabba för jag lurade honom och gjorde en wet willy i hans öra.. muhha.. rann ut spott ur örat på honom och han whinade som fan.. låg och veck mig av garv när han försökte få ut det och det lät som det plaskade i örat.
It so funny :)

Sen idag drog vi till helsingborg till köpcentrat men där fann inte så mycket. Vet inte, tycker allt är så tråkigt och likadant.
Och ledsamt kändes det när man ser alla höstkläder som kommit in :( Fan inte  redo asså och jag tycker det är sååå tråkigt handla höst -och vinterkläder.
Man känner ju sig inte direkt sexig i det, boring :P Hnadlar bara om det är nödvändigt :P

Nej ska ta och hjälpa P i köket, gör hemmagjorda hamburgare med pommes. (skitgott ha dem i ugnen med olivolja hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0